Nieuwe dienstregeling: Rover opent meldpunt

rover

Gisteren is de nieuwe dienstregeling van de NS ingegaan. Voor reizigersvereniging Rover was dat de aanleiding om een meldpunt te openen. Het meldpunt is nog geen week online, maar Rover heeft al veel klachten ontvangen.

De nieuwe dienstregeling van NS is gisteren ingegaan. De dienstregeling is ingrijpend gewijzigd, voor bijna alle treinreizigers verandert er iets. Rover heeft een online meldpunt geopend waar reizigers hun ervaringen met de nieuwe NS-dienstregeling kwijt kunnen. De afgelopen week ontving Rover al zo’n 300 klachten van bezorgde reizigers die te maken krijgen met langere reistijd en extra overstappen. Toch brengt de nieuwe dienstregeling voor de meeste reizigers een verbetering.

Rover roept reizigers op hun ervaringen met de nieuwe dienstregeling, zowel positief als negatief, via het meldpunt in te dienen. Middels de binnengekomen meldingen zal Rover de komende tijd  de grootste knelpunten in kaart brengen om met NS, of andere vervoerders, te bespreken.

Heb jij nu ook een klacht of wil je een positief punt met de reizigersvereniging delen? Ga dan naar deze site en deel je ervaring.

Lees ook:Rover ontvangt veel klachten over nieuwe dienstregeling NS
Lees ook:OV-chipkaart verlopen? Doneer je oude saldo!
Lees ook:Bosbranden Frankrijk: Geëvacueerden weer terug naar de camping
Lees ook:NS rijdt komende zomer volgens normale dienstregeling
Lees ook:Brugge werkt aan erecode voor horeca

Geen reacties // Reageer