Ook KLM doet mee met Ice Bucket Challenge voor ALS

Zoals alle goede internethypes gebeurt het ook bij de Ice Bucket Challenge voor ALS; bedrijven gaan er massaal mee aan de haal. Weliswaar wordt er flink gedoneerd voor ALS Nederland, maar bedrijven zouden geen bedrijven zijn wanneer ze er zelf niet beter van zouden worden. Al was het maar voor free publicity en de goede naam.

Zo heeft KLM net een filmpje op internet gezet waarin een aantal managers een flinke klets water over zich heen krijgen. In het filmpje is te horen dat KLM een mooi bedrag overgemaakt heeft voor ALS Nederland en dat zij op hun beurt Heineken Nederland, Google Nederland en Transavia nomineren voor de Ice Bucket Challenge.

Klik hier voor het filmpje.

Volg Travel.blog.nl ook op TwitterFacebook en Bloglovin

Lees ook:Inspiratiefilmpje over IJsland inspireert reizigers tot maken zelfde soort filmpje
Lees ook:Air New Zealand trekt instructievideo met bikinibabes terug
Lees ook:Filmpje westen van Noorwegen: ‘The Water’
Lees ook:Zijn we er bijna? Ik hoop van niet!
Lees ook:KLM discrimineert in Suriname

Geen reacties // Reageer