Hoteleigenaar slaat terug bij slechte review op TripAdvisor

Vinden jullie het ook zo heerlijk om bij hotels te kijken wat voor reacties er over worden achtergelaten op TripAdvisor? Het maakt mij in ieder geval een stuk zekerder wanneer ik een hotel wil boeken en daar een flink bedrag voor neer moet leggen. Maar, ik probeer wel in mijn achterhoofd te houden dat de mening van een individu natuurlijk niet mijn mening hoeft te zijn en dat het voor zwartgallige mensen een prachtig platform is om gal te spuwen. Bij mijn nieuwe collegablogger Hotel.blog.nl las ik het volgende bericht: Een hoteleigenaar uit Schotland was zo ontdaan van een review op TripAdvisor dat hij besloot te reageren. De hotelgasten hadden zich namelijk ook niet bepaald als lieverdjes gedragen..

‘Een zeer slecht beheerd hotel; ik ben zeer teleurgesteld. Het was een nachtmerrie vanaf het begin, omdat onze kamer dubbel geboekt was en voortdurend tegen ons gelogen werd over de boeking. Onze vrienden kwamen helemaal uit Engeland en waren erg teleurgesteld nu hun boeking ook verkeerd was gegaan. Blijf uit de buurt van dit hotel’, schreef één van de hotelgasten, waarop de hoteleigenaar reageerde: ‘Valentijnsdag heeft altijd een speciaal plekje in mijn hart gehad. Het was de dag dat ik voor het eerst mijn vriendin kuste, waarna ik haar drie dagen later ten huwelijk vroeg. Van nu af aan zal ik Valentijnsdag onthouden als de miserabele dag waarop ik de pech had jou, je man en je vrienden uit Engeland te ontmoeten’. Volgens de hoteleigenaar was hij de gasten vanwege de dubbele boeking al flink tegemoet gekomen door een fles cadeau te doen en korting te geven. Bovendien waren de gasten gedurende het bezoek vrijwel de hele tijd dronken. ‘Bent u reeds vergeten dat uw man werd beschuldigd van bedreigend gedrag, opzettelijke vernieling en schending van de vrede tijdens zijn plundertocht door Callander?’

De hoteleigenaar gaf aan de beoordelingswebsite een goede website te vinden, maar dat hij zich als eigenaar ook moet kunnen verdedigen bij onterecht commentaar.

Volg Travel.blog.nl ook op TwitterFacebook en Bloglovin

Lees ook:Hoteleigenaar zit vier dagen vast in lift
Lees ook:Na de Denen jatten Nederlanders het minst uit hotels
Lees ook:Chinees luxe hotel bouwt pandareservaat
Lees ook:Hotelgasten slapen op lijk
Lees ook:‘Vijftig tinten grijs’ vervangt Bijbel in Engels hotel

Geen reacties // Reageer