KLM adviseert reizigers om 3 uur voor vertrek op Schiphol te zijn

amsterdam_schiphol_airport_41121_h

De afgelopen weken kwamen er berichten op social media binnen van chaotische taferelen bij de veiligheidscontroles op Schiphol. KLM ziet dit ook en adviseert nu alle reizigers met klem om veel eerder dan normaal op Schiphol te zijn.

De afgelopen tijd regende het klachten over het vliegveld op social media. De wachtrijen zijn veel te lang, waardoor passagiers vluchten missen en dus weer naar huis moeten. En aangezien het hoogseizoen nog moet komen, zullen de wachttijden alleen maar oplopen. Schiphol laat weten dat de piekperiode inmiddels is ingegaan. Deze piekperiode duurt tot eind oktober. De aankomende maanden zijn er 100 piekdagen waarbij de luchthaven meer dan 200.000 passagiers per dag moet verwerken.

Schiphol zet tijdens deze periode extra medewerkers in, zodat passagiers geen last krijgen van lange wachtrijen. KLM leest ook alle klachten en roept nu passagiers op om al 3 uur voor vertrek op Schiphol aanwezig te zijn. En nu maar hopen dat de wachtrijen minder lang worden.

Lees ook:Meivakantie: Schiphol adviseert reizigers om tijdig naar luchthaven te komen
Lees ook:Nieuwe dienstregeling: Rover opent meldpunt
Lees ook:Storing: 15.000 koffers achtergebleven op Schiphol
Lees ook:Zomer op Schiphol: Wachtrij-entertainment, tips en drukste dag ooit
Lees ook:Recordaantal passagiers voor Schiphol

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>