Vlucht Ryanair afgelast door mist

Een vlucht van Ryanair van Gerona naar Charleroi moest worden afgelast wegens dichte mist. Het desbetreffende vliegtuig kon niet landen en vloog daarom door naar  Reus vanwege het slechte zicht.

De passagiers die stonden te wachten in Gerona om naar Belgie te vliegen hadden dus pech. Het vliegtuig van Ryanair moest noodgedwongen leeg van Reus naar Charleroi terugvliegen. De passagiers krijgen wel alle kosten vergoed die ze daardoor moesten maken en kregen een plaats op de eerstvolgende vlucht.

Lees ook:Twee noodlandingen RyanAir dit weekend
Lees ook:Derde incident in acht dagen met toestel van Qantas
Lees ook:Ryanair: ‘driekwart passagiers wil staan’
Lees ook:RyanAir vliegtuig landt op verkeerde eiland
Lees ook:Van Zweden naar Spanje vliegen zonder toilet aan boord

3 Reacties // Reageer

3 thoughts on “Vlucht Ryanair afgelast door mist

  1. Lia

    Hallo Michelle,

    Wij hebben een soortgelijke ervaring met Ryanair. Ze gaven aan de mist de reden is voor annuleren van de vlucht. Wij zijn via een ander vliegveld naar Brussel gevlogen en hebben de toezegging dat alle kosten worden vergoed. Wij hebben een claim ingestuurd per mail maar tot op heden nog geen reactie ontvangen. Heb jij ook een claim ingediend en zo hoe heb je dit gedaan.

    groetjes Lia

      /  
  2. André

    Hoi, als het om claims gaat weet ik dat de site Miss Refund (http://www.missrefund.nl) je kan helpen. Succes en laat weten hoe het gaat!

      /  
  3. Hans B

    Bij het lezen van berichten over goedkoop vliegen erger ik mij te pletter aan de tendentieuse manier van bericht geven.Alsof al die ongemakken bij gevestigde vliegmaatschappijen niet voorkomen.Ook verwonder ik mij over de subtiele wijze waarop men kennelijk goedkoop denkt te vliegen.Dat begint met prijzen te vergelijken.Ook moet men eens goed de voorwaarden doorlezen,dan voorkom je een hele boel negatief commentaar.
    Ik heb vroeger veel moeten vliegen om mijn werk te gaan doen(aan boord van een schip)of om huiswaarts te vliegen om te genieten van een welverdiende rust-periode en ik heb soms ook rare situaties meegemaakt,bij reguliere,gerenommeerde vliegmaatschappijen en ik kan zeggen,dat er niets erger mis is bij de low-budget-maatschappijen.
    Tenslotte wil ik nog opmerken,dat de gerenommeerde maatschappijen ook geleerd hebben van de low-budget-maatschappijen,want tegenwoordig kun je ook bij hen goedkoper en no-nonsense vliegen of je betaalt extra.En zo hoort het ook,immers:De Klant is Koning.En waarom zou ik extra moeten betalen voor die zaken waar ik geen gebruik van wil of kan maken.

      /  

Comments are closed.