Nederlandse in ‘foute’ TV-reclame voor Queensland (video)

De Nederlandse Magali Heuberger, die meedong naar de beste baan ter wereld, heeft de twijfelachtige eer om in een Australische TV-reclame te figureren. De in totaal vier spotjes prijzen de staat Queensland aan als toeristische bestemming. De manier waarop schiet volgens de Cairns Post echter 78% van de Australiërs in het verkeerde keelgat.

‘Worst tourism ad ever’
De Australische newswebsite News.com.au laat geen spaan heel van de nieuwe campagne, waarin vier finalisten van de ‘Best Job in the World’-competitie achter kangoeroes aan huppelen, zich verstoppen achter palmbomen en andere ongein uithalen. De begeleidende muziek is een verdraaide versie van The Monkees’ Hey, hey, we’re the Monkees, een hit uit de zestiger jaren. Er is omgerekend ruim € 2 miljoen euro aan de reclamespotjes besteed.

Bekijk het maar
“En wie faun de best bietsjes en aailuns in de wul!” kraait Magali in het eerste spotje, dat je hieronder kunt bekijken. Voor de andere drie kun je op deze link terecht.

Lees ook:Hotels in de race voor titel ‘Het Schoonste Hotel van Nederland’
Lees ook:Een nieuw leven: online te koop op Ebay
Lees ook:Ideaal voor gadgetfreaks: het Pod hotel
Lees ook:Ontsnapte kangoeroe mengt zich onder schaatsers
Lees ook:Nederlandse toerist fotografeert vrouwen onder rok in Rome

1 Reacties // Reageer

One thought on “Nederlandse in ‘foute’ TV-reclame voor Queensland (video)

  1. Dave Dielissen

    De 5 miljoen die de totale campagne kost zit hem duidelijk niet in deze filmpjes. Goedkope en onsamenhangende mix van schreeuwerige toeristen en ‘stock’ beelden. Mooie archiefbeelden, dat wel!

    Ach, de beelden zullen hun werk wel doen. Ook ik krijg zin in Australië!

      /  

Comments are closed.