Speciale “niet goed, geld terug”-balie op Schiphol

in de rijOp schiphol komt een speciale balie voor de schadevergoedingen die je kunt krijgen als je vlucht is vertraagd of geannuleerd. Vaak is het moeilijk om geld terug te krijgen van vliegtuigmaatschappijen. Bij de nieuwe balie wordt dat, tegen een vergoeding, voor je geregeld. Dan heb je thuis niet al die rompslomp en kun je direct je woede uiten over vertraagde vluchten. Da’s handig. Het bedrijf EUclaim is trouwens verantwoordelijk voor de afwikkeling.

Lees ook:Ontevreden bezoekers Belgencamping kunnen compensatie krijgen
Lees ook:“Toeristen laten Griekenland links liggen”
Lees ook:Rechten vliegpassagier gaan mogelijk veranderen
Lees ook:Opnieuw problemen aanbieder Turkije reizen
Lees ook:Mexico-stad biedt toeristen gratis verzekering

1 Reacties // Reageer

One thought on “Speciale “niet goed, geld terug”-balie op Schiphol

  1. Jan-Willem de Ruiter

    he he. Dat mocht eindelijk wel ‘ns. Dan ben je tenminste niet uren bezig met kopietjes maken, formuliertjes invullen en dan het geld nog niet terug krijgen.

      /  

Comments are closed.