Australie gebruikt film Nicole Kidman om land in de kijker te zetten

Australie is een van de landen waar backpackers graag heengaan. Maar het land wil zich ook meer profileren als vakantieland. Daarom heeft Tourism Australia deze week een nieuwe, tientallen miljoenen kostende, bestemmingscampagne gelanceerd. Opmerkelijk: regisseur Baz Luhrmann(Moulin Rouge) was erbij betrokken.

Inspiratie voor de campagne was zijn nieuwe bioscoopfilm Australia met in de hoofdrol Ozzie Nicole Kidman. Twee korte films werden in scène gezet die aansluiten qua thema's op de grote film. Daarin gaat een Engelse aristocrate naar Australie en vindt daar veel avontuur en romantiek. Verder leert ze ook wat de echte waarden van dat land zijn.

Met de campagne hoopt Tourism Australia alle pers rondom de film uit te buiten en daarop in te haken.

Lees ook:Air New Zealand heeft Hobbit-vliegtuig
Lees ook:Hot Tub bioscopen nieuwste trend in London
Lees ook:Top 10 beste hostels in Australië
Lees ook:Premiere Skyfall zorgt voor toename toerisme Istanbul
Lees ook:Lekker crossen in Australie

Geen reacties // Reageer